Briefing

Effectory is Europees marktleider op het gebied van medewerkersonderzoek. Ze gelooft dat medewerkers als geen ander weten wat er beter kan in een organisatie. Feedback en idee├źn van medewerkers verzamelen en implementeren is dus essentieel voor een succesvollere organisatie. Precies waar Effectory bij helpt, met allerlei slimme digitale tools en onderzoeken. Vraag: ontwikkel een nieuwe huisstijl, een nieuwe digitale brand guide, en schrijf rondom de nieuwe tone-of-voice 3 radiocommercials voor BNR.

Resultaat

Een online brand guide waarin de door ons (samen met aemworks) ontwikkelde nieuwe huisstijl is geïmplementeerd, met een nieuwe tone-of-voice, nieuwe design- en copyrichtlijnen en voorbeeldmiddelen. De nieuwe tone-of-voice is minder zakelijk, direct, persoonlijk en prettig brutaal. Ook te beluisteren in de door mij ontwikkelde radiospots.

Over mij
Freelance Copwyriter
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Transavia
Thuisblijvers campagne
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Kandoor
Merkpositionering & commercial
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, payoff, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, payoff, website
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Rituals
Copy rituals.com & app
Ordina
Out of office: zomercampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online