Briefing

De zomer staat voor de deur en voor klanten van Ordina een zorg om de bezetting op de werkvloer te waarborgen. Vraag: bedenk een campagne waarin inkoop- & resource-managers van onze top-20 accounts op de hoogte worden gebracht dat Ordina de resources heeft om de bezetting te waarborgen. Met vakbekwame interim ICT-specialisten. Een campagne die ‘t liefst vakantie overstijgt, en ook in te zetten is tijdens andere momenten van langere afwezigheid (zwangerschap, sabbatical). 

Resultaat

Samen met freelance Art Director Paul Bergman (oud-maatje bij Strangelove) bedachten we de campagne ‘Out of Office’. Landing page, externe en interne nieuwsbrief, social & print.

Over mij
Freelance Copwyriter
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Transavia
Thuisblijvers campagne
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Kandoor
Merkpositionering & commercial
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, payoff, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, payoff, website
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Rituals
Copy rituals.com & app
Ordina
Out of office: zomercampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online