Briefing

Kandoor is onderdeel van APG. Vraag: ontwikkel een propositie voor ons nieuwe merk en van daaruit een introductiecamapagne. Ik bedacht het concept voor de commercial, stelde het team daaromheen samen en voerde de creative directie uit. Freelance Creative: Mark Goede. Regie: Wouter van Couwelaar. Camera, edit & post: Robin Bosman. Muziek: Baris Akardere. Voiceover: Kyra Macco.

Resultaat

Merkpositionering: Welkom in de menselijke economie. Het vertrouwen in financiële instellingen is historisch laag. Dat valt natuurlijk te begrijpen. Daar is genoeg over gezegd en geschreven. Kandoor wil vooruitkijken, nadenken over een antwoord op de kapitale vraag: hoe gaan we een nieuw financieel systeem inrichten? Niet gebaseerd op ieder-voor-zich maar samen voor elkaar. Zoals wij mensen van nature zijn: sociaal en behulpzaam. Van daaruit is Kandoor.nl ontwikkeld. Een platform waar financiële professionals kosteloos antwoord geven op vragen rondom geldzaken. Gewoon, omdat het een goed gevoel geeft. En omdat ze vinden dat iedereen recht heeft op de juiste financiële kennis. Want betere financiële kennis zorgt voor betere beslissingen. Dat zorgt weer voor een beter leven. Online commercial, bannering & social.

Over mij
Freelance Copwyriter
Transavia
Christmas 365
Transavia
De Thuisblijvers
Effectory
4 radiocommercials BNR
Mediahuis
Website copy Mediahuis
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Dustin
Die nieuwe van IT
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Kandoor
Propositie & online commercial
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
Stichting Opkikker
Herpositionering, propositie, copy
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, propositie, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, propositie, web copy
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online