Briefing

Bedenk een campagne waarmee we vakantiegangers activeren om mensen te bedanken die tijdens hun vakantie op hun huis, plant of hond passen.

Resultaat

De Thuisblijvers. Twee online films/Social activations, landingspagina, DOOH, Telegraaf.nl-takeover, bannering. Creatives: Fredrik Nilarp, Mark Goede. Agency: Happify Stockholm. In juni kon men twee weken lang op TransaviaThuisblijvers.nl zijn of haar thuisblijver opgeven en bedanken. De campagnevideo is aangejaagd via digitale billboards rondom en op de vliegvelden waar Transavia vandaan vliegt en via social media, YouTube en op Telegraaf.nl. In totaal hebben 7.500 vakantiegangers hun thuisblijver opgegeven.

Over mij
Freelance Copwyriter
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Transavia
Thuisblijvers campagne
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Kandoor
Merkpositionering & commercial
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, payoff, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, payoff, website
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Rituals
Copy rituals.com & app
Ordina
Out of office: zomercampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online