Briefing

De vraag van Cultuurpanel, een federatie van culturele organisaties met Stichting Podiumkunsten als voorloper: ontwikkel een werfcampagne die mensen die binnen de culturele sector werken aanspoort om cultuurpanellid te worden. Een soort ondernemingsraad, maar dan voor de gehele culturele sector.

Resultaat

Ik bedacht de campagne ‘Dan heb je wat te vertellen’, en werkte deze uit samen met Art Director Paul Bergman. Want als panellid vertegenwoordig je niet alleen de culturele sector waardoor je inspraak en invloed hebt, maar dien je ook kennis, idee├źn en inhoud te hebben. Je dient iets te vertellen te hebben dus.

Over mij
Freelance Copwyriter
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Transavia
Thuisblijvers campagne
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Kandoor
Merkpositionering & commercial
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, payoff, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, payoff, website
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Rituals
Copy rituals.com & app
Ordina
Out of office: zomercampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online