Briefing

Effectory is Europees marktleider op het gebied van employee feedback. Na vorig jaar de nieuwe brand guide geschreven te hebben én de eerste radiocommercials, werd het tijd voor een nieuwe radiocampagne. Vraag: schrijf 4 radiocommercials met een tikje humor, rond onderwerpen/situaties die een goede dialoog tussen werkgever en medewerker in de weg kunnen staan. En het dus niet optimaal ophalen van feedback en ideeën van medewerkers. Essentieel voor organisaties.

Resultaat

Vier radiocommercials die vertrekken vanuit diverse onderwerpen: bureaucratie, change resistance en ouderwets leidinggeven. Vier commercials, twee keer per dag, vijf maal per week op BNR. Te horen vanaf begin mei 2019 tot medio december 2019. Mooie spotdruk.

Over mij
Freelance Copwyriter
Mediahuis
Website copy Mediahuis
Transavia
Thuisblijvers campagne
Effectory
4 radiocommercials BNR
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Kandoor
Payoff & commercial
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
Stichting Opkikker
Herpostionering, payoff, copy
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, payoff, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, payoff, website
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online