Briefing

De solarmarkt kenmerkt zich nog weleens door complexe technische details. Denim houdt het liever simpel en binnen drie stappen liggen de panelen op het dak. Vraag was om hier een campagne omheen te ontwikkelen.

Resultaat

‘Zonnepanelen simpel geregeld’. Door alledaagse handelingen te laten zien, wilden we het gemak vergroten. Het simpele benadrukken en de eenvoud tonen als het aankomt op het bestellen van zonnepanelen bij Denim. TVC & online commercial, Radio, DOOH, Bannering, Social.

Creatives: Ingmar Larsen & Mark Goede. Creative Direction: Ingmar Larsen & Mark Goede. Bureau: This Agency. Client: Renée Bruinsma. Strategy: Wouter Boon. Production: Vilaingai. Sound design & music: Soundsright. DOP + Director: Thiemo Dam. Setdresser: Iris Schutgevaar. AD: Arjen van Doezelaar. Edit: Chee-Han Kartosen-Wong. Grading: Nicolay Lima

Over mij
Freelance Copwyriter
Denim
Zonnepanelen simpel geregeld
OG
Schoon tanken. Doe het voor morgen.
Transavia
Het sneeuwbaleffect van wintersport met Transavia
Transavia
De Thuisblijvers
Effectory
4 radiocommercials BNR
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Dustin
Die nieuwe van IT
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
OneWorld
Wervingscampagne
Transavia
Christmas 365
KLM
Stedentripcampagne
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Kandoor
Introductiecampagne
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, merkstrategie, campagne
Gravity
Herpositionering, merkstrategie en web copy
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online