Briefing

Ontwikkel een merkpositionering voor ons relatief nieuwe merk en ons platform. Ontwikkel van daaruit een commercial en schrijf de copy voor een booklet. Ik bedacht het concept voor de commercial, stelde het team daaromheen samen en voerde de creative directie uit. Freelance Creative: Mark Goede. Regie: Wouter van Couwelaar. Camera, edit & post: Robin Bosman. Muziek: Baris Akardere. Voiceover: Kyra Macco.

Resultaat

Merkpositionering: Welkom in de menselijke economie. Het vertrouwen in financiële instellingen is historisch laag. Dat valt natuurlijk te begrijpen. Daar is genoeg over gezegd en geschreven. Kandoor wil vooruitkijken, nadenken over een antwoord op de kapitale vraag: hoe gaan we een nieuw financieel systeem inrichten? Niet gebaseerd op ieder-voor-zich maar samen voor elkaar. Zoals wij mensen van nature zijn: sociaal en behulpzaam. Van daaruit is Kandoor.nl ontwikkeld. Een platform waar financiële professionals kosteloos antwoord geven op vragen rondom geldzaken. Gewoon, omdat het een goed gevoel geeft. En omdat ze vinden dat iedereen recht heeft op de juiste financiële kennis. Want betere financiële kennis zorgt voor betere beslissingen. Dat zorgt weer voor een beter leven.

Over mij
Freelance Copwyriter
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Transavia
Thuisblijvers campagne
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Kandoor
Merkpositionering & commercial
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, payoff, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, payoff, website
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Rituals
Copy rituals.com & app
Ordina
Out of office: zomercampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online