Briefing

Samen met freelance digital Art Director Fabrizio di Bon en UX-designer Domenico Lomonaco, hebben we de Europese website van Rituals van een geheel nieuw gezicht voorzien. Ik schreef de copy; van de app welcome screens tot de desktop home- en verdiepingspagina’s.

Resultaat

Het resultaat is een strakke site (& app), een e-commerce platform met behoudt van het Rituals-verhaal: alledaagse momenten transformeren naar bijzondere rituelen. Productpagina’s vergezeld van en ondersteund door content in de vorm van een maandelijks digitaal magazine. Inmiddels produceren we elke maand de nieuwe homepage rondom een maandelijks wisselend thema (art & copy), naast product menu’s en de app.

Over mij
Freelance Copwyriter
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Transavia
Thuisblijvers campagne
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
KLM
Stedentripcampagne: online, radio, print & OOH
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Kandoor
Payoff & commercial
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Effectory
Rebranding, Brand Guide, Radiocommercials
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, payoff, website, print
SnappCar
Bannercampagne
Gravity
Herpositionering, payoff, website
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Rituals
Copy rituals.com & app
Ordina
Out of office: zomercampagne
AVRO
TVC, Radio, Print, Online