06 41 24 96 20 of info@copywriteramsterdam.nl
lees meer
A creative thinker with over 10 years of experience in integrated advertising and brand building. Doesn’t take himself too seriously. Works across a wide range of agencies and clients. Areas of expertise: brand strategy, idea generation & campaigns, copywriting, creative direction. Give me the brief, I’ll get the job done. Solo or in team. Oh, and I’m the one and only International Crap Artist: http://www.instagram.com/markgoede
contact: +31(0)6 412 496 20 of info@copywriteramsterdam.nl | algemene voorwaarden
Bedenk een campagne waarmee we vakantiegangers activeren om mensen te bedanken die tijdens hun vakantie op hun huis, plant of hond passen.
De Thuisblijvers. Twee online films/Social activations, landingspagina, DOOH, Telegraaf.nl-takeover, bannering. Creatives: Fredrik Nilarp, Mark Goede. Agency: Happify Stockholm. In juni kon men twee weken lang op TransaviaThuisblijvers.nl zijn of haar thuisblijver opgeven en bedanken. De campagnevideo is aangejaagd via digitale billboards rondom en op de vliegvelden waar Transavia vandaan vliegt en via social media, YouTube en op Telegraaf.nl. In totaal hebben 7.500 vakantiegangers hun thuisblijver opgegeven.