Briefing

De vraag van Cultuurpanel, een federatie van culturele organisaties met Stichting Podiumkunsten als voorloper: ontwikkel een werfcampagne die mensen die binnen de culturele sector werken aanspoort om cultuurpanellid te worden. Een soort ondernemingsraad, maar dan voor de gehele culturele sector.

Resultaat

Ik bedacht de campagne ‘Dan heb je wat te vertellen’, en werkte deze uit samen met Art Director Paul Bergman. Want als panellid vertegenwoordig je niet alleen de culturele sector waardoor je inspraak en invloed hebt, maar dien je ook kennis, idee├źn en inhoud te hebben. Je dient iets te vertellen te hebben dus.

Over mij
Freelance Copwyriter
AMT Medical
Payoff en merkpositionering
Transavia
Het sneeuwbaleffect van wintersport met Transavia
Transavia
De Thuisblijvers
Effectory
4 radiocommercials BNR
Blendin
Nieuwkomer zoekt local
Dustin
Die nieuwe van IT
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
OneWorld
Wervingscampagne
Transavia
Christmas 365
KLM
Stedentripcampagne
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Kandoor
Introductiecampagne
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM Open
Beat-the-pro social activation
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, merkstrategie, campagne
Gravity
Herpositionering, merkstrategie en web copy
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online